Kertoja: Buddy

On jo vappu! ON JO VAPPU!
Hanna on itse ollut kipeänä pari pv:tä, mutta hällä väliä. Täällä on ollut aika kuuma. Minun takkujen alta tämä on jokin +40 astetta, mutta todellisuudessahan vain +20, tai jotain sinne päin. Me ollaan oltu Hannan kanssa fresbeetä heittelemässä viereisellä nurmikolla/metsän rajalla. On kuvia vaikka miljoonittain, muttei koneella. Olen kyllä aika hömppä koira, kun istun ensin Hannan viereen ja vartoin silmä tarkkana fresbeetä. Hanna nostaa aina hitaasti sitä ja silloin minä nousen, haukahdan ja peruutan. Tämän jälkeen Hanna AINA huijaa minua "heittämällä" fresbeen, ja minä tietenkin luulen että hän heitti. Lähden pomppimaan kuin kenguru ja haukun. Silloin huomaan että Hannalla on fresbee ja Hanna heittää sen. En älyä ottaa fresbeetä ilmasta, ja kun se tipahtaa maahan yritän ottaa fresbeetä, mutta turhaan, koska fresbee on väärinpäin maassa, ja Hanna ottaa sen. Hän kehuu kamalasti.

Näin siinä AINA käy!!Nauru

Terv. Buddy